Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (over 6 år)

TaPh79

26-05-2012 kl. 19:57
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 620

Fælles gave og fælles fødselsdag?

Jeg har lige et gave spørgsmål...

Det drejer sig om mine børn, der fylder år sådan her:

9 år i august, 6 år i oktober og 8 år i november.

Jeg er gravid med termin i starten af november, og er færdig med at læse nu her til sommer :)

Min plan er sådan set, at de alle 3 får lov at holde fødselsdag for drengene/pigerne i deres klasse herhjemme. Dét ved jeg, at deres far gerne vil slippe for.

Deres far vil gerne fejre dem enkeltvis sammen med sin familie, hvor der er en del fætre og kusiner også :) Det ved jeg de vil blive glade for.

Jeg har ikke ret meget familie, så jeg havde forestillet mig, at invitere min veninde og hendes børn til én fælles fødselsdag i slut september/start oktober, og give dem én fælles gave fra mig.

De ønsker sig nemlig en iPad, og jeg ved, at de fint vil kunne enes om at dele.

Men KAN man det??

Børn (over 6 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook