Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (over 6 år)

TaPh79

25-05-2012 kl. 17:00
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 728

8-9 årig pige der spiller smart??

Er det noget I andre kan genkende??

Hun fylder 9 til august, og er normalt en høflig, sød og behagelig pige at omgås. Også for mig som mor :)

Men når hun så har veninder på besøg, eller jeg kommer op i fritteren med lillebror, og jeg møder hende, så er hun en helt anden. Ikke at det som sådan gør noget, det undrer mig bare.

Hun siger ting som: "Hej skøre pruttemor", "Hey mor, hvornår får jeg slik med i skole" osv. i den dur.

Har lagt mærke til, at hendes veninder fniser, når hun siger det, men hun får jo ikke noget ud af det. Jeg siger: Tal nu pænt, krammer hende og siger farvel. Og til det med slikket svarer jeg: Slf. får du ikke slik med i skole...

Hendes søster på 7 (8) er helt anderledes. Hende er der ikke sådan en forskel med.

Jeg har faktisk et par gange talt med hende om det. At jeg ikke synes det er en pæn opførsel hun har, og at jeg ved hun for det meste opfører sig meget bedre end det.

Hvad kan det være? Er det en måde hun skal "finde sig selv" på??

Børn (over 6 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook