Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Den ulykkelige

24-05-2012 kl. 17:32

Set af 1335

Troede jeg skulle være mor igen....

men nej, sådan kommer det ikke til at gå:-( Havde i februar en spontan abort i uge 7, som næsten slog mig helt ned psykisk. Var dog så heldig at blive gravid lige efter igen, men har hele tiden været meget bange for at abortere igen. Fik derfor en tryghedsscanning, der viste en fin lille bebs, men jeg har alligevel hele tiden været bange for at glæde mig for hurtigt. Har i forvejen 5 børn, og denne lille bebs var lige som de andre en rigtig ønskebaby. Nu har jeg imidlertid være til NF her i uge 12, og den slog helt benene væk under mig. Den lille bebs derinde har det slet ikke godt, der var væske rundt om den, og den havde en udposning på navlestrengen. Dens chance for at overleve er stort set lig O, og det vil under alle omstændigheder være et barn med handicap, vi ville få. Lægerne har rådet mig til at få en abort, og ellers er de sikre på, at den vil gå til på et senere tidspunkt. Jeg er slået helt ud, kan slet ikke overskue noget, græder og græder hele tiden og har mistet lysten til alt lige nu. Ved godt, at jeg på et tidspunkt nok skal komme ovenpå igen, men hvor er det bare hårdt, når jeg endelig var nået så langt i graviditeten og håbede på, at den ville være der. Ved slet ikke, om jeg igen tør at blive gravid, og min alder (42 år) taler jo heller ikke til min fordel. Men for pokker, hvor jeg bare ønskede mig denne lille bebs......;o(

Svar til dette indlæg

Stort kram til dig!! Chael 27-05-12
kl. 14:55

øv øv Mommyx3 27-05-12
kl. 12:57

Har selv prøvet at abortere i Mutti 25-05-12
kl. 20:17

Hvor hårdt Iben 24-05-12
kl. 20:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook