Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Migog4

23-05-2012 kl. 13:15

Set af 1184

Følelser versus rationalitet

Jeg har 4 skønne børn hvor af vi har mistet den ene datter, dvs. der kun er 3 her hjemme. Min mand har også en stor søn fra tidligere ægteskab som er voksen så han har haft børn i maaaaaange år nu, og han er færdig!

Hele min logik, rationalitet,, fornuft og ansvarlighed siger det er slut, der skal ikke komme flere børn - men følelserne det er straks en anden sag. Kom min mand i dag hjem og sagde: nej du det er okay vi skal have et barn mere hvis du vil, så ville jeg godt nok have svært ved at sige nej, og det til trods for det ville være så forkert for vores familie.

Så hvornår er det stop, for mit vedkommende tror jeg aldrig følelsesmæssigt jeg når til stop, men den fornuftige Line ved det er stop nu også selvom jeg sender lange misundelige blikke efter gravide maver og barnevogne.

Line som ikke synes I er for gamle - det er ikke et argument der ville veje tungt hos mig.

Dette er et svar til hvornår er det stop??

af xx (16-05-2012 kl. 12:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook