Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ann

19-05-2012 kl. 18:33

Set af 1291

10 år

Min søn på 10 år har siden 2009 været tilknyttet en inkontinensklinik, og det er fortsat ikke lykkedes, at han er tør om natten. Vi har været hele møllen igennem med vandladningsskema, ringeapparet, Minirin, afføringsmiddel, et produkt for udvidelse af blæren og et andet middel end Minirin, jeg ikke kan huske navnet på. Når han får Minirin tisser han dobbelt så meget om natten, blæren er alderssvarende og ringeapparaten sover han fra. Hvad kan næste skridt på vejen så være? Min søn er meget bevidst om, at han ikke er tør men vælger ikke sociale arrangementer fra, hvor der er overnatning.han møder op mad hans bleer, jeg tisser om natten og bruger ble
Ann

Dette er et svar til Må jeg spørge

af Annepigen (18-05-2012 kl. 20:09)

Svar til dette indlæg

Jeg ville klage Malle 19-05-12
kl. 20:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook