Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

spiren

09-05-2012 kl. 10:05

Set af 1395

fortsættelse

Når de er sammen kan de virkelig lukke alt andet ude, ex. er det et mareridt at have dem med ude at handle sammen, men har jeg dem med en ad gangen, nøj det er bare så hyggeligt, så ser man en helt anden side af dem.

Så alt tyder på - hver sin klasse. Men så kommer der en lille nagende tvivl, er det nu også det rigtige. Jeg har netop i nat haft en frygtelig drøm om, at den ene kom i en klasse, hvor læreren slet ikke kunne lide børn, og den anden kom i en god klasse.
I 0. klasse er jeg slet ikke bekymret, begge børnehaveklasselærer er rigtig gode, men andre faktorer kender vi jo ikke.
Hvad tanker gjorde/gør i andre jer, og bøvlede i også lidt med den dårlige samvittighed?

Overgangen bliver ikke så svær tror jeg, da de i førskolen jo kun reelt er adskilt 1 ½ -2 timer, og i 0. klasse vil de også se hinanden i hver frikvarter, SFO samt fælles legetimer for klasserne.
De kan sagtens være i børnehave alene, hvis den anden er syg.

Børnehaven synes, at de skal skilles ad i skolen, men de lytter meget til os.

Dette er et svar til Gå i hver sin klasse????

af spiren (09-05-2012 kl. 10:00)

Svar til dette indlæg

Mine tvillinger er også delt i skolen ~ Helle ~ 19-05-12
kl. 21:00

mine går i hver sin klasse Mia 13-05-12
kl. 10:30

mine tanker Regina 13-05-12
kl. 03:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook