Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano

07-05-2012 kl. 15:12

Set af 722

Rystet i min grundvold.

Hej.

Ved ikke om nogen kan huske at jeg for en 3 måneder siden har skrevet herinde omkring smerter i højre side og følelsen af en cyste. Jeg blev henvist til gyn....og fik en tid 3 måneder efter. Jeg kunne hverken gå eller stå og det gjorde bare ondt. Jeg begyndte at tage p -piller og det skal lige siges, at jeg ikke har været i hormon beh siden 2010.
Det hjalp lidt på smerterne at tage p piller og få to gange mens.
Endelige endelig kom dagen hvor jeg skulle til gyn..simpelthen en lettelse endelig at skulle have svar på de mange bange anelser.
Jeg kom der hen og hoppede i bøjlerne...
Fik scannet venstre side hvor der ingen smerter er. Alt så fint ud. Så kom turen til højre side hvor smerterne er. Der var ingen cyste eller noget. ..men så siger gyn " ja det er da lidt mystisk. "HVAD?????????
"Jeg kan ikke se din æggestok"
WHAT????? hvad betyder det? "Ja det betyder at din gyn ikke kan finde din højre æggestok." Jamen den kan da ikke forsvinde??? Hvorfor kan du ikke finde den??? " ja jeg er helt blank" lød svaret.
hun fandt aldrig min højre æggestok - der hvor der er tyngde smerter.
Det er så hæsligt at jeg har ventet i 3 måneder på ingenting! Blev på ingen måde beroliget.
Da jeg for 6 gang insisterende spurgte ind til det ja da mente hun at det var p pillerne der havde lagt æggestokken i dvale. Ja det synes jeg så var pudsigt at den anden æggestok ikke var.
Jamen er et stort ??
Har nogen af jer derude oplevet en forsvindende æggestok???

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook