Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Hornbek

07-03-2012 kl. 22:38

Set af 1404

Mine store unger :-)

Er nu 5½ år og skal starte i skole til sommer, hvilket de glæder sig helt vildt til.

Vi har et ønske om at få dem i samme klasse, så det går vi og håber på for tiden.

De ligner stadig sig selv hvad angår interesser og temperament.

Signe Marie er super-kreativ og meget interesseret i at skrive bogstaver, skrive småord og regne.
Hun er bare SÅ klar til skole.
Hun er kærlig og sød og elsker at være tæt på mor og far. Meget omsorgsfuld pige.
Hun har til tider et voldsomt temperament, så jeg til tider overvejer en "aflastningslejlighed" ;-) når hun bliver rigtig teenager (så kan far og jeg skiftes til at bo der, uden hende, så vi ikke kommer til at tage livet af hende......Nej spøg til side, men indrømmet jeg gruer for puberteten med hende..

Christian Marius er en bullerbasse, med alt for mange ting igang af gangen. Bliver stadig indimellem bekymret for ADHD, men tror måske bare jeg er "skadet" af mit arbejde med den type børn.
Men det ligger da i baghovedet og lurer, han er dreng, født for tidligt (33+0) og havde lav fødselsvægt.
Også han går op i bogstaver og regner, regner regner. Helt sikkert også SÅ klar til skole.
Lige for tiden er er propfuld af røverhistorier, så det er svært at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert.
Christian Marius og hans lillebror har SÅ meget fornøjelse af hinanden og han er glad for at lillebror lige er startet i børnehaven. De har ellers ikke kunnet lege sammen tidligere, med det går så godt nu.

Og så elsker mine børn hinanden og har så meget glæde af deres tvillingeskab

Janni, Signe Marie og Christian Marius 140706

Dette er et svar til opdatering herfra.

af Leschley (29-02-2012 kl. 21:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook