Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

06-03-2012 kl. 11:13

Set af 1240

Opdatering herfra

Nu er drengene jo blevet 9½ (snart 10 hvis i spørger dem), og der er sket VILDT meget ...

Oliver er en lang bønnestage : 152 cm og 34 kg, bruger str 38,5 - 39 i sko. Han elsker at spille fodbold, vader i venner, har rigeligt med temperament, elsker at spille computer, wii og lege. En følsom dreng er han også, og nogen gange glemmer man han ikke er så gammel fordi han er så stor.

Tobias er en lille tæt fyr: 146 cm og 39 kg, bruger str 37,5-38 i sko. Han elsker at køre BMX ( og er SEJ til det), han går også til springgymnastik, og er SUPER dygtig til det. Han har også godt med temperament, elsker sin computer og wii,... En følsom dreng, som ofte ikke tror på sig selv, og derfor usikker på sig selv til tider....

Men alt i alt nogle dejlige dejlige knægte, som jeg elsker over alt på jorden.

Knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

Dette er et svar til opdatering herfra.

af Leschley (29-02-2012 kl. 21:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook