Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

miramella

05-03-2012 kl. 21:33

Set af 1082

mere råb og skælud (5 årig)

Puha, endnu engang sidder jeg her med dårlig samvittighed. Mit hjem har det sidste stykke tid (1-2mdr.) forvandlet sig til et inferno af råb og skrig. Det drejer sig primært om min søn på 5. Han kan drive mig helt helt ud, hvor jeg ikke kan mere. Han er så utrolig provokerende, at jeg næsten ikke kan ham. Idag opdagede jeg, at han og hans fætter, havde ødelagt et kassettebånd jeg har haft fra jeg var lille og så knækkede filmen. Først råbte jeg af ham, så ignorerede jeg ham, så råbte jeg igen og dernæst nægtede jeg ham adgang til mit soveværelse (hele scenariet udspillede sig ved sengetid og han og hans søster, havde fået lov at sove hos mig). Han bad flere gange om at blive gode venner, men jeg KUNNE ikke sige ja, jeg var SÅ gal. Jeg sagde alverdens onde ting til ham "hvorfor tror du du ikke har nogen legeaftaler, fordi du ikke kan opfører dig ordentligt!" og andre ting i den dur. Har det SÅ dårligt og selvfølgelig skal jeg også have det, jeg ved jo GODT hvad der giver dårligt selvværd. Jeg ved simpelthen bare ikke hvordan jeg skal nå ham mere. Han hører aldrig efter og gør præcis hvad der passer ham, han svarer provokerende tilbage på alting eller hyler. Han har ingen respekt for hverken mig (medmindre jeg råber VIRKELIG højt, og det er jo nok nærmere frygt end respekt) eller andre. Jeg grød foran ham idag og sagde det var HANS skyld, det har jeg aldrig gjort før, jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre. Det er meningen han skal i skole her til maj, men nu siger BH han ikke er klar, det går mig på, men jeg kan godt se det. Jeg tror ikke han skal have nogen diagnose...

Svar til dette indlæg

Bed om hjælp Ann# 05-03-12
kl. 21:50

ffortsat miramella 05-03-12
kl. 21:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook