Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Stedbørn

kimii

04-03-2012 kl. 21:35
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 757

mit personlige råd

jeg har selv et dele barn hver 14 dag (stedbarn) og ja det er normalt og blive irretteret. de vil hurtig se dig som den dumme stride pap mor de vil jorde. de vil gerne have deres far for dem selv mit råd er helt klart lad dem bo ved jer jeg har det modsatte det er utrolig hådt, hun har sågær sagt til mig af jeg skulle smutte ud af hendes fars liv selvom jeg har farens og mit barn i maven hun siger os hun aldrig vil kendes ved det da det aldrig bliver hendes søsken.så det er rigtig hårdt men kemp for det inderst inde elsker de jo jer begge to

Dette er et svar til Er det normalt?

af Stedmor (08-07-2011 kl. 12:28)

Stedbørn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook