Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne

02-03-2012 kl. 14:50

Set af 1242

Er der nogle herinde

som får fertilitetsbehandling og ægsortering? Jeg har egentlig ingen problemer med at blive gravid, men efter at have fået to drenge, hvor den ene er dødfødt, den anden død efter få minutter, har de fundet ud af at jeg er bærer af en alvorlig sygdom, som drenge bliver meget, meget syge af - det er en alvorlig misdannelse i hjernen. Vores piger vil ikke blive syge, og derfor overvejer vi ægsortering, til trods for at vi stadig kraftigt anbefales spontan graviditet. Vi har 50% chance for en rask dreng, men troen på det kan lykkes er lille, når nu vi ha begravet 2.
Mit spørgsmål går nu på, om nogle herinde har en ide om, hvordan fordelingen af køn er, efter æggene er befrugtet?

Hilsen Anne

Svar til dette indlæg

Måske kan sæden kønssorteres? milster 06-03-12
kl. 15:22

Jeg har bestemt lillebitte 02-03-12
kl. 15:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook