Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

29-02-2012 kl. 21:07

Set af 1107

Kontakt ankestyrelsen og snak med vagten

de kan henvise til sager (hav endelig papir og blyant klar- det er nogle frygteligt lange tal-koder, de kører med), både hvor klienten tilhører personkredsen og derfor har ret til hjælp(emidler, forbedringer, etc), men af en eller anden (dum) årsag ikke har fået det ønskede bevilget, og selvfølgelig også de sager, hvor anken er gået tilbage til kommunen, som har revurderet sagen til klientens fordel eller hvor ankestyrelsen har givet kommunen tørt på.

Hvor gammel er det lige din søn er? Hvordan er plejehjemmet? Hvis det nu er fx et rækkehus med rampe og uden dørtrin? Plejehjem behøver jo ikke nødvendigvis at være et hummer på gang fyldt med gamle i kørestole (selvom mine fordomme får det til at se sådan ud på min nethinde- my mistake, sorry).

Held og lykke med ansøgningen.

Kh. Joan, som igår havde gennemgået yderligere 4 ugers venten, og min tålmodighed rækker ikke længere nu- nu får borgmsteren sgu snart et brev med kopier, som jeg endnu engang har afleveret på handicapcenter KBH, som havde smidt vores anke på en tandem til vores blinde datter!

Dette er et svar til Ansøgning om boligændringer

af Bananne (24-02-2012 kl. 19:41)

Svar til dette indlæg

Forsinket Bananne 29-03-12
kl. 20:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook