Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ANO5

29-02-2012 kl. 18:42

Set af 1159

Hej Charlotte.......

Åh, hvor er du bare sød at tænke på mig, det varmer mig rigtig meget. Jeg er stadig psykisk meget nede over det, og i sidste uge bestilte jeg ikke ret meget andet end at græde og være ked af det. Selv inde på mit arbejde bemærkede de, at der var noget galt, men jeg har bare ikke haft lyst til at fortælle, hvad det handlede om. Men det er meget hårdt at komme igennem, og jeg tror, der kommer til at gå rigtig lang tid, inden jeg kan se ordentlig fremad. Heldigvis har min mand vist sig fra sin allerbedste side og har støttet og trøstet mig og også selv været ked af det, selvom han ikke troede, at han ville blive det. Så heldigvis er vi 2 om det, så jeg ikke står alene med det. Men håber snart, jeg kan komme videre. Orker bare ikke at være ked af det mere. Tusind tusind tak for dine varme tanker:-)

Dette er et svar til Hvordan har du det???

af Charl8 (26-02-2012 kl. 17:07)

Svar til dette indlæg

Hej igen.... Charl8 03-03-12
kl. 16:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook