Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anno

28-02-2012 kl. 18:00

Set af 593

Tja...

Jeg er 'kun' gravid med nr. 3, og allerede inden vi fik børn sagde min mand, at han gerne ville have 4.
Dengang var jeg ved at besvime ved tanken, men nu er jeg også 'hooked' :-))

Jeg kan sagtens forestille mig at skulle have nr. 4 også, selvom jeg ikke ved, hvor vi gør af alle de børn (vi bor småt), og vi ikke har råd til en bil (bor heldigvis i byen).

Men jeg må sige, at jeg 'frygter' lidt dén dag, hvor vi må indse, at det er den sidste.
Det lyder åndet, men det er lidt ligesom om, at jeg ikke helt kan forestille mig, hvad jeg skal til for, hvis ikke det er for at lave nye børn :-/. Altså det er lamt at sige, for selvfølgelig har man en meget meget væsentlig rolle gennem hele (alle) børnenes opvækst.

Det bliver bare så uigenkaldeligt at sige stop.

Så jeg forstår dig godt!
(selvom jeg har et par børn endnu før jeg nok skal til at stoppe ;-))

Dette er et svar til Altså?

af Ano1 (27-02-2012 kl. 21:53)

Svar til dette indlæg

... Ano1 28-02-12
kl. 19:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook