Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kat

27-02-2012 kl. 09:44

Set af 1176

Jeg har haft det sådan

i en lang periode med min mand, og jeg tror det skyldes en "afmatning" af forholdet. Man er udkørt, træt, optaget af arbejde og børn, og så glemmer man de varme følelser, der engang var.
Det vi har gjort er at prioritere vores parforhold mere. Vi får børnene passet med jævne mellemrum med overnatning, så vi kan gå ud og spise, sove længe, vågne sammen, slappe af, ja bare nyde hinanden som før vi fik børn. Det har virkelig gjort underværker.

Hvis du engang har elsket din mand, og der ikke er sket noget afgørende, som skulle gøre, at du ikke elsker ham mere, kan du helt sikkert komme til det igen.

Jeg tror mere på at dyrke de positive ting i forholdet end at gå i parterapi...Men det kommer nok an på, hvor langt der er til målet :-)

Held og lykke med det. Håber du genfinder kærligheden...

Dette er et svar til venner

af mig (23-02-2012 kl. 16:02)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook