Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

smiley

29-01-2012 kl. 11:38

Set af 1189

ked af det (1)

Øv, jeg er trist idag:0(. Min kæreste og jeg har været sammen 1 år. Vi har haft det rigtig godt sammen og jeg har følt han virkelig åbnede sig for mig (han er normalt et meget lukket og privat menneske). Han skrev utrolig mange smukke og søde og varme beskeder til mig, men det aftager mere og mere (naturligt, jeg ved, men det går mig alligevel på). Han holder heller ikke om mig hele natten mere, eller nusser mig nær så meget. Når jeg skriver jeg savner ham, får jeg mærkelige vævende svar tilbage. Jeg føler mig mere og mere påtrængende og krævende, selvom jeg faktisk giver ham masser af luft. Jeg forsøger ikke at skrive alt for ofte og være irriterende, men når han ikke skriver og man higer efter bekræftelse, er det godt nok svært at lade være. Jeg får stort set kun beskeder nu, hvis jeg selv skriver først. Jeg kan godt høre hvordan det lyder, men jeg tror det er fordi det minder så utrolig meget om mit forrige forhold, hvor jeg blev svigtet af den mand jeg har mine børn med og havde været sammen med i 11år.
Jeg har snakket med min kæreste om det, men han tager det ikke rigtig ind og kan ikke rigtig se problemet. Jeg har sådan en grim fornemmelse, af at han bare vil sige "hmm, nå" hvis vi gik fra hinanden, men samtidig er jeg ikke klar til at give op endnu... Han siger han ikke har elsket andre end sine børn og derfor ikke helt ved hvordan det føles (han har en meget kompleks fortid) og derfor har han kun skrevet det én gang, i en sms da han var meget fuld. Han siger også han er sikker på han kommer til at elske mig, men er det ikke noget mærkeligt noget at sige??

Svar til dette indlæg

Ham skal du nok få masser af bøvl ud af, Tina 06-04-12
kl. 22:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook