Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano lige nu

26-01-2012 kl. 18:30

Set af 864

da der måske læser nogle med som

endnu ikke ved det.

Det ligger nu fast. Vores søn kommer aldrig i almindelig skole.
De sidste undersøgelser af ham viste desværre at autismen bryder "meget" igennem. Mere end tidligere :-(
Han har også ADHD, men det går godt med medicinen, som hjælper ham rigtig meget.
Pga. medicinen virker ham nu langt mere autistisk end før. Og PPR vurderede at almindelig skole ville blive som at mishandle drengen. De har sikkert også ret tror jeg.
Vi har i hvert fald som forældre til ham, givet samtykke til at der søges specialtilbud til ham. Heldigvis ligger specialtilbuddet i samme by som vi bor i - gudskelov.
Det vil være en klasse med 6-8 elever til 2 voksne vist en lærer og en pædagog. Tror også det vil blive bedst for ham, så han kan opleve nogle successer i skolen når han kommer derop.
Han bliver 7 til sommer.
Positivt er at han scorer rigtig højt på tal og bogstavkendskab, så de mener ikke han vil få læseproblemer, og det håber vi på :-)

MVH

Svar til dette indlæg

Autisme og allergier Annemarie Olsen 26-01-12
kl. 20:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook