Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ufrivillig abort

36 år

20-01-2012 kl. 14:36
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 683

snotforvirret

Det startede med at jeg i december havde en positiv graviditetstest, men en uge efter begyndte jeg at bløde og blev ved med at bløde i 14 dage som havde jeg haft min menstration. Jeg gik/går ud fra, at det var en abort. Men da jeg efter 14 dage stadig blødte, gik jeg til min læge, hun sendte mig efter en gynækologisk undersøgelse og en blodprøve videre til hospitalet, hvor jeg kom til en scanning to dage efter. Blodprøven viste et hcg på 4500 ca. Scanningen viste en fostersæk, som evt. kunne være tegn på en tidlig graviditet. Hun sagde, at jeg kunne have testet positivt lige efter, at ægget havde sat sig fast. På tirsdag skal jeg scannes igen og jeg skal have ny blodprøve mandag. Så skal de tage stilling til, om jeg skal have en udskrabning eller om, det er en graviditet. Jeg havde regnet med, at jeg skulle til lægen og få vished idag, men hun var selv i tvivl, så det er en lidt underlig følelse at jeg må sidde med her i weekenden. Måtte bare lige ud med det.

Ufrivillig abort

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook