Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Suppehønen

16-01-2012 kl. 11:55

Set af 1236

Åhh hvor er jeg glad for at læse det

Ved du hvad, jeg tror ikke man kan sammenligne sorg. Jo, vi har været igennem det værste man kan, men det at miste sit "barn" igen og igen når man lige har nået at blive glad, er heller ikke sjovt.

Jeg er bare så glad for at læse at det går godt, er sikker på at de har det super godt derinde og ikke fejler en dyt. Jeg fik kønnet af vide da jeg var til hjertescanning på Skejby, så hvis du er heldig så tror jeg nu godt de kan se det på onsdag. Det eneste er at det kan være svært at se, fordi de hele tiden ligger og skygger for hinanden.

Din mave bliver enorm, en af mine englemødre som jeg stadig har kontakt med fødte tvillingepiger ugen før vi fik Jacob. Lidt underligt at vi begge blev gravide næsten samtidig og hele tiden havde en uge imellem os. Hendes mave var bare så smuk og kæmpe stor.

Du skal passe godt på dig selv, det er en stor belastning med to derinde på en gang og trætheden den bliver nok ved med at følge dig tror jeg.

Ville sådan ønske at man kunne sætte billeder ind herinde, for ville gerne se et billede af de to smuklinger i maven.

Skriv lige en opdate på hvordan scanningen går, så ska jeg nok lige kigge med herinde

Knus Ninna

Dette er et svar til Kæreste Ninna

af lillebitte (14-01-2012 kl. 21:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook