Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

sigaard

06-01-2012 kl. 19:30

Set af 1519

tjoe tjae

hvad havde jeg gjort klar. Jeg havde hentet fødekar hjem, fundet håndklæder ol frem (fik en huskeliste af JM), vasket babytøj og lavet en stor portion kødsovs til fryseren så der var nem mad tilJM hvis det var en aftenfødsel. Jeg havde juise i køleskabet til mig, det var et skønt skud energi under veerne.

vores datter var med, vi havde en voksen fra familien til at tage sig af hende, så manden kunne hjælpe JM om være der for mig. Vores pige var 4 og er stadig stiolt af at være den første der så lillebror.

lillebror kom så kl 6 om morgenen, og da vi havde budt ham velkommen og nydt ham, hentede vores datter og hendes voksne rundstykker og kage hos bageren som blev anrettet med fødselsdagsflag efter vi havde spist puttede JM mig med baby og tog afsted igen.

Dette er et svar til Hej hjemmefødere :-)

af Freja B. (05-01-2012 kl. 09:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook