Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sara

03-01-2012 kl. 18:36

Set af 861

(2)

Det seneste han nu har fundet på, er at han - for at undgå børnepengene til mig - vil forsøge at få børnenes adresser overført til ham. I så fald han skulle få medhold her, skulle samværssagen også laves om, for de kan jo ikke være hovedparten af tiden hos mig, hvis adresserne er hos ham.
Vi har idag været indkaldt til et mæglingsmøde i statsamtet - men det stod meget hurtigt klart, at vi ikke ville kunne blive enige. Jeg tror ikke på at 7/7 ordning i vores tilfælde er en god ide - og han er kun interesseret i det.
Nu bliver sagen - efter min ex`s ønske - overført til afgørelse i retten.

Puh - hvor jeg gruer for det!

Er der nogen herinde der har erfaring med en sådan ændring i retten? Børnene der er 5 år, 8 år og 15 år - trives og der er ikke sket nogen ændringer på nogen måde.

Skal børnene høres igen? - det blev de for 1 1/2 år siden i forbindelse med samværssagen.

Og hvordan er hans chancer mon for at få medhold i sådan en sag?

Jeg ville blive meget glad, hvis der sad nogen, der har sådanne af erfaringer og vil dele ud af dem!

Mvh Sara

Dette er et svar til Bopælssag for retten! (1)

af Sara (03-01-2012 kl. 18:27)

Svar til dette indlæg

samme her louise 03-01-12
kl. 21:08

samme her louise 03-01-12
kl. 21:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook