Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Bleafvænning

Dottelue

02-01-2012 kl. 21:47
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 710

med vores døtre har vi...

med den store, da hun var ved at være klar, satte vi hende på potte i et væk, og hjemme og i dp ingen ble indenfor. Når vi var ude, på tur/besøg eller hun sov, så havde hun ble på. Det tog lidt tid (et par mdr) så var det slut med uheld.

med den lille (som er ca på alder med din datter, hun er fra oktober 09) ja, ´hun nægtede at få ble på! (så meget som en to årig kan nægte ;)), og ja så blev hun sat på wc, og der var bingo hver gang, med enten stort eller småt. Hun har lige haft en periode hvor hun ikke gad sige til, så der har vi haft en rulle smarties liggende på badeværelset, så når man sidder på wc får man en chokoladeknap. (og herregud, hvad forskel gør 4 chokoladeknapper om dagen, i en juleferie) og det virker super.

Hun har været i vuggestue i dag, uden ble, og den ble hun havde på på legepladsen, lagde jeg op på hylden igen (hun har brugt stofbleer), for den var tør. Og lige nu ligger hun og sover i min seng uden ble, Jeg sniger en ble på hende om lidt, men den er formentligt tør i morgen (det er bare træls at satse, så jeg skal vaske en dobb topmadras)

Vh
Lotte

Dette er et svar til Hvad gør I andre?

af HSB (03-05-2011 kl. 19:37)

Bleafvænning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook