Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sanneek

30-12-2011 kl. 20:36

Set af 2171

Gravid med 20 år ældre mand end jeg selv

Jeg er 36 og har netop med glæde konstateret at jeg er blevet gravid. Min kæreste og jeg har prøvet nogle måneder og er begge rigtig glade for at det nu er lykkes for os og vi krydser fingre for at den lille spire bliver hvor den skal og er sund og rask. Vi har i forvejen hver især børn fra tidligere forhold. Jeg har 4, hhv 14, 10, 8,5 og han har 2 på 12 og 14. Børnene taler ofte om at de gerne vil ha en lillebror. ( Der er fem piger ud af 6 børn :-) )
Hvorom alting er, så er det bare ikke alle der synes at vi burde få flere børn. Både pga vores alder og fordi vi har så mange i forvejen. Men vi elsker jo hver og en af vores børn og der er plads til at dele meget mere kærlighed ud. Vi har de store børn en uge ad gangen. Den anden uge er vi børnefri.
Nå, men der er bare så mange fordomme så det er kun et par stykker af mine veninder der ved det. Jeg ved hvad reaktionen er fra mange af dem fra familien og omgangskredsen og endda min mor. Hun vil sige at jeg ikke er rigtig klog, at få flere børn og så med sådan en gammel mand. ( Han er 57)
Hvad mener I ? Og hvordan skal jeg forholde mig til folks negative indstillinger?
Er der andre der har barn med en ældre mand ?

Mange tanker fra Sanne
Men oven

Svar til dette indlæg

Blæs på andres mening Brylle 04-01-12
kl. 14:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook