Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Eva

29-12-2011 kl. 13:55

Set af 1068

Rolig nu...:)

hver ting til sin tid og kærligheden kommer når tiden er til det...men nu skal I jo lige finde jeres liv sammen som ny familie, dig og dine børn.
Hvor meget skal faderen se børnene, for hvis det kun er hveranden weekend, så ødelægger det jo intet i forhold til samvær at du flytter hjem.
Jeg blev alene med tre børn for 5 år siden, de var 10 mdr, 4 år og 9 år gamle. Jeg blev tæt på min x, men det var ikke godt for nogen af os, det var svært at komme videre og samværet blev noget rod, fordi han kom og gik som han syntes og ingen af os fik gang i vores nye liv. For 1½ siden flyttede jeg hjem til mine fødeby og bor nu med mine forældre og søster tæt på. (så tæt at jeg er genbo til mine forældre og søs længere oppe af vejen) Det er det bedste der er sket for os alle også min x...vi er dog kun flyttet 20 km væk, men det har givet luft og børnene ser deres far hveranden weekend.
jeg har været mig selv i alle årene, men datet en masse og nydt det...børnene er intet prroblem i forhold til at møde en mand, men jeg synes bare ikke jeg gider have en mand indenfor dørene, så jeg nyder det primært når de er på weekend...:)
Trives som enlig og tror det er sådan jeg skal leve mit liv...altid.:)
Held og lykke..
Venligst Eva

Dette er et svar til Skal skilles

af Fiepigen (18-12-2011 kl. 13:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook