Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

lillebitte

25-12-2011 kl. 16:16

Set af 1136

Hvilken vogn/mærke??

Jeg er helt på bar bund.
Jeg ville gerne have en barnevogn, for jeg vil gerne at de små skal sove ude så længe som muligt.

Vi havde både barnvogn og klapvogn til vores søn. Barnevognen blev brugt flittigt de første par år og klapvognen efterfølgende.

Men denne gang er jeg i tvivl. Ja, jeg vil gerne at de sover ude, men jeg kan også se, at det bliver noget mere besværligt, da vi bor i lejlighed og adgangen til baggården er ret besværlig - og med to der skal bæres op og ned, bliver det ikke helt let. Desuden mangler vi et sted hvor vognen kan stilles, med mindre jeg skal gå noget længere igennem gården til barnervognsskuret.

Helst fik vi lige et hus med have i morgen, men det forbliver vist en drøm lige nu.

Uanset hvad, vil jeg gerne høre om de mærker/naven I kender på gode vogne - barnevogne som combivogne.

Vi har iøvrigt plads nok i bilen til en stor barnevogn.

Kh
Lillebitte

Svar til dette indlæg

Emmajunga Micca 03-01-12
kl. 22:15

Vi havde begge dele Hornbek 28-12-11
kl. 23:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook