Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dreng eller pige?

lief

22-12-2011 kl. 13:27
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 924

Har 2 drenge

og kan sagtens følge dig. Jeg har det ovenikøbet sådan at jeg simplethen tror jeg ville være mere afklaret med at jeg ikke skulle have flere børn, hvis jeg haved fået en af hver eller 2 piger. Alligevel "tør" jeg ikke prøve at få en til for sæt det bliver en dreng mere :)

Forstå mig nu ret. Mine drenge er fantastiske og jeg ville ikke bytte dem for en million piger, men når man nu selv har det der fantastiske forhold til sin mor og desuden ELSKER Barbie og dets lige, kan man da godt nogengange blive lidt opgivende overfor alt det krig, laserskydere, Starwarslego og Ninjagoo....Desuden synes jeg jeg ser i min vennekreds at dem med piger har et mindre hektisk liv. Piger er sgu mere rolige generelt. Tilgengæld ved jeg godt det er værre at have en teenagepige end en teenagedreng :)

Men 5 drenge!!!!! Det er da alligevel fantastisk. Tænk på mænds forhold til deres mor :) Stort tillykke med den sidste graviditet og god jul

Lief, der elsker sine bassemænd og den lille på 2, der render rundt og siger MOAR MOAR!!!

Dette er et svar til Jeg bliver aldrig mormor?

af Kirsten (13-11-2011 kl. 13:02)

Dreng eller pige?

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook