Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Livsglad ;o)

15-12-2011 kl. 10:05

Set af 2801

øv, øv :-(

Ærgeligt at den var negativ!!!

Mht til FSH, vil jeg lige sige at den ikke ALTID kan fortælle noget om hvor mange æg du har tilbage. Lægerne siger jo at hvis FSH ligger oger 20 ja så er der lukket og slukket, og så er der absolut INGEN æg tilbage, OG at man er gået i overgangs alderen. Så her på forhånd vil jeg bare sige at det ikke ALTID er rigtigt, da mit FSH ligger på mellen 25 og 28, og jeg får altså stadig ægløsning ;0)))) Det er bevist med blodprøver 9 dage efter jeg har haft en positive ægløsningsteste ;0)))))

Den anden blodprøve du måske skal have taget en AMH og hvis den er under 3, ja så siger de også at der ABSOLUT ikke er flere æg tilbage. Min AMH ligger altså også under 3, men som sagt har jeg massere af æg tilbage, da jeg bliver ved med at have ægløsning og mens ;0))))))

Desuden har jeg fået en positiv graviditets test de sidste 2 cyklusser, men der er end i en bio.

Så ville bare lige sige at HVIS tallene skulle vise sig at være "dårlige" ja så er det altså ikke altid at det betyder noget ;0))))

Her er jeg blevet insemineret i søndags, så jeg har først testdag omkring den 25 december ;0))) jeg mærker intet udover de lettere ømme bryster, som jeg altid har efter ægløsning ;0)))))

Knus Livsglad

Dette er et svar til Blodprøven

af Tessa (14-12-2011 kl. 15:13)

Svar til dette indlæg

blodprøver Tessa 15-12-11
kl. 19:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook