Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

louise

13-12-2011 kl. 05:45

Set af 1258

min historie kort

mine tvilling blev født uge 32+4, vejede 1700g (med 25g forskel og 0,5 cm., så ret ens)
Vores dreng er født med stive lunger trods lungemodne i uge 28 hvor jeg var indlagt, vandet gik i uge 31+6 hos tv.a
Jeg var desværre meget plaget af livmoderhalsen afkortede sig, så havde en rigtig møg graviditet med først konstant opkast, blødninger og så at jeg ikke måtte rejse mig og lave noget. Jeg var til scanning den dag vandet gik, alt var fint og jeg tænkte nu henter jeg den store i børnehaven, men det har nok ikke været grunden ;o)
Vores kom hurtigt hjem, fordi jeg kæmpede med at få det til at fungere, men hårdt var det, især med en pige hjemme og 2 på hospitalet, hvor jeg ikke kunne være indlagt med dem. Men i sving med udmalkning, passe dem, hjem til den store, udmalkning udmalkning os så småt begynde med amning...det fungerede perfekt, de kom hjem i hvad der svarede til uge 36 med 2 besøg for kontrolvejninger.
De sov sammen fra start (med 2 dages undtagelse på hospitalet), men hjemme i samme seng til de var 6 måneder, de blev ammet på samme tid, og kun 1 gang om natten;o) Jeg havde meget mælk, hvilket jeg lidt var klar over...første gang blev der sagt jeg havde så meget at der i hvert fald var nok til 2. de sov i samme barnevogn og ofte på samme tid, dog sov vores datter ca. 1-2 timer mindre i døgnet end bror, og gør det stadig...de fylder 5 til foråret.

held og lykke med det hele

Dette er et svar til Spørgsmål..?

af lillebitte (02-12-2011 kl. 12:40)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook