Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Livsglad ;o)

12-12-2011 kl. 10:47

Set af 1612

IUI-H igår ;0)))))

Ja så var det vores første inseminering igår ;0))) Det var en god oplevelse og min mands sædbasser var steget fra 2-7 mill til 15 mill. Min mand har været på en modificeret kanonkur som er lagt af en diatist. Den pillekur som minmand har været på ligner kanonkuren lidt, men der er taget nogle elementer ud af kuren og tilføjet nogle nye. Desuden skal han fordele pillerne så han tager nogle morgen og nogle aften.

Jeg har ikke taget hormoner eller ægløsningssprøjte, så da jeg blev insemineret igår, havde jeg endnu ikke fået ægløsning, men han sagde at det kunne ske når som helst ;0)))))

Mine slimhinder så rigtige fine ud, og mit æg var stort og klar til en ægløsning ;0))))

Så på papiret ser alt jo fint ud, men for ikke at blive skuffet i julen, sætter jeg ikke mine forventninger for højt. Jeg forventer nemlig mens 25 december, og hvis jeg håber for meget bliver min jul bare ødelagt og det gidder jeg ikke....så et lille håb men ingen forventninger

Store juleknus fra Livsglad

Svar til dette indlæg

Hej Livsglad... Sanne 17-12-11
kl. 02:04

Spændende.. Cecilie 16-12-11
kl. 12:18

hej søde livsglad mynte-25 12-12-11
kl. 12:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook