Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Charl8

09-12-2011 kl. 21:08

Set af 1392

Min historie...

Hejsa...
Jeg har nok haft det lige som dig, med at ville gerne have nr 4, men nu kørte hverdagen lige så godt og ville det så lave så meget om at jeg kom til at fortryde det. Og har da også meget i starten af denne her graviditet fortrudt det og 2 sek bagefter blevet enig om at det er det rigtige.

I dag er jeg slet ikke i tvivl om det bliver godt. Vores den mellemste, slutter gerne dagen af med at ligge og putte med mig og med sin hånd på min mave, for at sige godnat til lillebror, som endnu ikke er født. Hun GLÆDER sig (som et lille barn) til han kommer og siger tit hun savner ham ;o)

Hende på 7 kan ikke forstå vi ikke vil have flere børn når den lille kommer, men nu er det tid til at vi også får vores voksen tid igen, når den lille engang bliver en 3 år...

Det er nemt i dag, nu hvor den mindste er 3, men som jeg siger, så er det bare så kort en tid de er små ud af resten af deres liv, så det sure med det søde :o)

Men glæder mig såååå meget til at sidde med en lille igen og meget underligt at vide at det virkelig er den sidste....

Knus Charlotte 29+6, Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til ???

af Ano (03-12-2011 kl. 07:13)

Svar til dette indlæg

Tak for svar Ano 11-12-11
kl. 13:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook