Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

molly27

08-12-2011 kl. 21:34

Set af 625

Hvad koster det???

Hej med Jer gæve kvinder herinde
Jeg har ikke været herinde før, men kan fortælle at vi fik en datter tilbage i februar 2006. Vi havde prøvet i 2½ år inden det lykkedes at blive gravide. til at starte med fik jeg ægmodnende medicin og adskillige scaninger, og derefter sex på klokkesæt! Eller sådan føltes det i hvert fald. Efter stadig ikke at være blevet gravid, gik vi videre i systemet. Næste skridt blev insiminering, og her var jeg heldig at det lykkedes første gang! Desværre blev jeg meget syg efter fødslen af vores datter, men nu her snart 6 år efter føler jeg mig klar til at prøve igen. Vi har ikke brugt prævention siden vores datter blev født, så vi er jo godt klar over at vi skal i gennem hele møllen igen, uden at være sikre på udfaldet... Og endelig til mit spørgsmål: Hvad koster hormonbehandlinger og ligeså insiminering? Jeg ved godt at det nu er kommet på finansloven, men gælder det kun for første barn, eller kan man få noget hjælp til det andet?
nogen der sidder inde med lidt viden om dette?
Hold modet oppe piger, selvom det er SÅ hårdt!

Kh molly

Svar til dette indlæg

Forskelligt hummeren 09-12-11
kl. 14:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook