Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Kejsersnit

Annemarie Olsen

29-11-2011 kl. 16:14
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 768

Ingen panik!

Hej
Hvis du har virussen i kroppen, skal du for det første være meget uheldig, hvis du får et udbrud, netop som du skal føde. Din krop er nemlig i alarmberedskab op til fødslen og vil sætte alle kræfter ind for, at du 'kun' skal bruge din energi på fødslen. Og det virus, der kommer op til overfladen i et udbrud, bliver let slået ned med en omgang creme, selvom det måske ikke får såret til at gå væk med det samme. Desuden kan du, særligt hvis du har hyppige udbrud, spise et tilskud af Longo Vital, som er klinisk bevist at have en hæmmende effekt på antallet af herpes-udbrud. Jeg gik fra at have udbrud stort set hele tiden til at være fri i over to år, da jeg begyndte at spise dem for mange år tilbage. NB! Der er ikke vitaminer nok i til at dække dit behov som gravid, så suppler med graviditetsvitaminer eller lignende. (Det er ok ifølge min læge, du får ikke for meget)
Så ingen panik - det skulle være meget usandsynligt, hvis du skulle være ramt af første udbrud netop, som du skal føde.
Mange venlige hilsner
Annemarie (10+6 og indehaver af en meget strid herpesvirus på 24. år)

Dette er et svar til Ks pga herpes - nogen med erfaringer??

af Ano (20-11-2011 kl. 17:30)

Svar til dette indlæg
Lyder godt! Ano 29-11-11
kl. 19:37

Kejsersnit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook