Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dreng eller pige?

migog4

13-11-2011 kl. 22:08
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 932

Ej må bare lige...

Jeg kigge rundt på netbaby fordi i aften føles lang - min lille datter bliver 5 år i morgen, men desværre er hun her ikke.
Jeg må simpelthen nød til at kommentere på ikke så meget dit indlæg som på det om du ikke fortjener.
Jeg forstår udemærket du har et ønske om en datter, jeg har to døtre og to sønner (den ene datter i himlen) og jeg har hver gang ønsket mig en pige - jo efter Lia har jeg selv sagt primært ønsket mig et barn der var rask og kunne leve, men jeg har været tro ved mine følelser og sagt dem højt også selvom de kunne støde - jeg ønskede mig en datter! jeg elsker mine sønner, de er lige så elskede, lige så store mirakler, og de er ikke mindst mors drenge, og især min ældste søn som kom 11 mnd efter jeg mistede Lia har jeg et helt særligt bånd til, men jeg har hver gang jeg har set den lille tap skulle sige farvel til ønsket om endnu en datter, jeg har ikke grædt over det var en dreng, men over det ikke var en pige. Og på samme måde tror jeg ikke du bliver skuffet over det er en dreng, men skuffet over det er en pige. Og skulle du rent faktisk blvie skuffet over det er en dreng, hmm jamen så har jeg faktisk været der, det er jo godt nok helt andre omstændigheder for var midt i en sorg, jeg ønskede min datter tilbage og når baby havde en tap kunne det ikke være hende... Men jeg kunne slet ikke med jeg skulle have en dreng, havde ingen følelser for ham, heller ikke da han kom - ja måske fortjente jeg ham ikke, eller rettere han fortjente ikke sådan en mor, men jeg kan love dig for jeg har taget revanche - det tog 7 uger før han havde stjålet mit hjerte

Dette er et svar til Er det forkert af mig?

af Trunten (02-11-2010 kl. 14:58)

Svar til dette indlæg
mangler et ikke... migog4 13-11-11
kl. 22:13
Fortsat migog4 13-11-11
kl. 22:11

Dreng eller pige?

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook