Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Babymaj2011

07-11-2011 kl. 16:48

Set af 1267

Møde PPR skolestart

Hej

Jeg skal til møde med PPR vedr. skolestart på torsdag, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan forvente af hjælp til min søn i forbindelse med skolestart.

Har I nogle råd/ting, som jeg skal spørge PPR om for at gøre skolestarten lettere for min dreng?

Lige lidt info om ham:
Han er født 3 mdr. for tidligt, og han har motoriske problemer, samt koncentrations og hukommelsesproblemer.

Ps. jeg har tidligere skrevet om man kunne få bevilliget motorisk træning af kommunen, og nu har jeg fået svaret, og det er desværre nej. De vil kun bevillige en udredning. Så nu skal vi jo desværre nok selv betale, og det er ret dyrt. Min klage er sendt fra kommunen til det sociale nævn, men tror desværre at de godkender kommunens afgørelse.

Hilsen Lone

Svar til dette indlæg

Hej Lone! Tarok;o) 07-11-11
kl. 19:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook