Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Katrine

02-11-2011 kl. 13:17

Set af 949

Uenig

Jeg synes, når man vælger en partner i livet, så må man respektere den persons følelser. Det kan da godt være det er hårdt at cutte forbindelsen til ekskærester, der er blevet venner, men jeg synes der er stor forskel på at have venner af modsatte køn og så have venner, som man rent faktisk har haft en seksuelt forhold til i en længere periode.

Jeg kan sagtens forstå trådstarters jalousi, og jeg synes ikke din mand har vist loyalitet over for dig i denne her situation. Det kan godt blive svært at tilgive. Hans loyalitet skal ligge hos DIG.

Da min mand og jeg mødte hinanden, havde jeg stadig kontakt med to af mine ekskærester, som jeg har haft længerevarende forhold til, og min mand havde også kontakt til en ekskæreste. Vi var begge jaloux og havde det meget svært med ekskæresterne. Vi blev derfor enige om, at når vi flyttede sammen, så var det "uden ekskærester" - altså ingen billeder, gamle breve, telefonnumre osv. Og det har vi overholdt og nu været sammen i snart 12 år i et meget loyalt og tillidsfuldt forhold.

Til gengæld havde vi også begge venner af modsatte køn, som vi aldrig har "tændt på" eller haft andet end venskab med, og det synes jeg er helt i orden. For man kan sagtens være venner med nogen af det modsatte køn uden, at der nogensinde opstår tiltrækning eller kærlige følelser. Jeg synes der er en verden til forskel. For hvis jeg skal være helt ærlig, så vil jeg på den ene eller anden måde altid have en form for varme følelser for ekskærester. Man har været meget tæt på hinanden på en speciel måde, og det synes jeg ikke man kan bygge et venskab på.

Dette er et svar til Jeg er uenig

af Helle (24-10-2011 kl. 21:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook