Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

29-10-2011 kl. 11:23

Set af 760

Hej Tarok- sødt af dig at spørge ;o)

Katrine begyndte på fritter 1.8. og jeg var der både mand.+ tirsd. hvor kun hendes kontaktpæd., hun selv og jeg var der. Tirsdag var medhjælperen der også.
Onsd. holdt hun fri, da vi skulle på hospitalet, og så var jeg der kort torsdag, hvorefter jeg gik en times tid og kom tilbage og tog hende med hjem, og om fredagen kørte vi med handibussen derud, og jeg var der en ½ times tid, og lod hende køre "alene" hjem med handibussen.
Det gik fint, men hold op, hun var træt ovenpå de mange nye indtryk og af at lære ny klassekammerater, voksne og ikke mindst legepladsen at kende :D

Mandag d. 8.8. begyndte skolen så, jeg var der i en times tid, hvorefter jeg lod hende være der selv- og sådan har det været siden.
Jeg havde jo klaget over skoleplaceringen, men der var 4- 5 mdr.s sagsbehandling på- og skulle vi få medhold, skulle jeg flytte hende omkring det her tidspunkt- og det ville bare være så synd for hende, så jeg ringede ind til klagenævnet og bad dem stoppe sagen, hvilket de gjorde.
Jeg fik også fat i lederen på stedet og sagde, at jeg synes det var en urimelig lang sagsbehandlingstid- og at både børn og forældre blev taget som gidsler i sagsbehandlingstiden og ingen forældre, med bare en smule omløb i hovedet, ville lade deres børn flytte, netop fordi de er sårbare overfor forandringer- heraf følelsen af gidseltagningen.

K er meget glad for skolen- hun kom hurtigt til audition på en muscial og alle som gik til den, blev optaget ;o) Hun er nu til musical hver onsdag, mens de andre er på skolebiblioteket. Om fredagen er der fællesfredagsmorgensamling, Fortsættes

Dette er et svar til Joan

af Tarok;o) (18-09-2011 kl. 22:03)

Svar til dette indlæg

Hej Tarik 2 fortsat Joan 29-10-11
kl. 11:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook