Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Amning

ammeren

25-10-2011 kl. 21:05
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 965

Hjælp hvordan stopper jeg?

mit barn er nu 12 mdr og jeg ammer til natten, en enkelt gang om natten, og en lille tår om morgenen. Jeg er startet tilbage på job, og kan fornemme på omverdnen at jeg ikke længere skal amme.
Kun min mand og jeg ved at jeg stadig ammer da venner og familie mener det er klam at amme et barn der er over 10 mdr.
Nu nærmer vi os julefrokost tid, så det er jo oplagt at det er nu jeg skal stoppe da vi har brug for pasning af barnet og det ikke kan lade sig gøre, lige nu hvor barnet ammes til sovning.
Hvad er holdningen? er det så klamt at amme en på 12 mdr. Barnet bruger ikke sut. Barnet har aldrig interesseret sig for en sut. Så barnet har en bamse. Men hvordan gør man lige når man så ikke kan trøste med en sut?
hilsen ammeren

Svar til dette indlæg
slet slet ikke anonym 18-02-12
kl. 11:31
Hvornår nok er nok - det er noget du LeAn 27-10-11
kl. 09:25
Nej da... Malene 25-10-11
kl. 23:17
når barnet er klar... incognito46 25-10-11
kl. 22:02

Amning

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook