Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

24-10-2011 kl. 14:13

Set af 1151

Jeg forstår dig godt...

Også at det er svært at give slip på følelsen af at være blevet dårligt behandlet...

Hvor svært det end er, så må du beslutte dig for at komme videre. Hvordan du så gør det? Det er individuelt - men jeg synes, du skal aftale et møde med ham, hvor du uden at anklage ham, fortæller hvad det her har gjort ved dig. Du kan også prøve at spørge ham, hvorfor han ikke har gjort noget for at håndtere din jalousi, når han nu kendte til den.

Du bliver nødt til at tilgive ham for at kunne slippe byrden.

Nu har han lovet at kappe forbindelsen til veninden - og du kan jo overveje at forlange at du overværer det. Fx kunne han ringe til hende i stedet for at skrive og så lytter du med på samtalen. Det burde give dig noget ro i maven.

Det vil tage tid inden din tillid til ham er helt tilbage - og I bliver nødt til at snakke om det. Lad være med at være anklagende - det hjælper hverken dig eller ham.

En ting, der har hjulpet mig i forholdet til min mand, var en aftale med ham om, at når som helst jeg bad om det skulle han fortælle mig, hvorfor han var sammen med mig. Ikke bare fordi han elsker mig, men konkrete ting. Måske du også kan bruge det? Kan godt være din kæreste vil synes, det er underligt - men det er en rimelig pris at betale for den smerte, han har påført dig.

Knus,
Lene - der har overlevet at blive forladt for en periode af min mand

Dette er et svar til Er det mig der tænker forkert?

af den kede (24-10-2011 kl. 12:11)

Svar til dette indlæg

Jeg er uenig Helle 24-10-11
kl. 21:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook