Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Monne

06-10-2011 kl. 15:34

Set af 1220

Når de grimme sider kommer frem...

I lang tid - virkelig lang tid - har min nu snart ex og jeg talt om at gå fra hinanden. Og hver eneste gang vi har sidder der og talt om det, så har mantraet været: vi skal ikke skilles som uvenner. Vi skal hjælpe hinanden, dvs økonomisk skal vi begge kunne komme videre osv.

Nu er beslutningen så taget, jeg leder efter nyt sted at bo, min ex skal beholde den fælles lejlighed, og har skrevet til banken... dog uden at nævne et beløb han vil låne for at købe mig ud...For som han siger: jeg ved jo ikke, hvad banken vil lade mig låne, og så kan jeg jo ikke betale mere, end det den vil låne mig.

Det er så stik i mod vores aftale, hvor jeg godt nok har lovet at hjælpe ham til at blive boende ved ikke at kræve det maksimale beløb (dvs halvdelen af værdien), men dog et aftalt beløb, som er rimeligt til at jeg kan komme videre...

Desuden mener han heller ikke, at det er hans ansvar, hvis di har tab på bilen (fælles), for det er jo mig, der vil bytte den til en mindre!!! Hans løsning er, at jeg forsøger at få en nyt syv-års lån til den bil vi har nu, så jeg kan beholde den. At det er en alt for stor bil til mit behov, og alt for dyr bil i forsikring osv ser ikke ud til at rage ham, for det er jo mig, der vil af med den!!

Så pludselig stikker skilsmissen sit grimme grimme fjæs frem. Jeg skal (igen) bruge al min energi på, at vi ikke ender i et skænderi, og kan så sidder her på jobbet og være tudefærdig, og have ondt i maven og de uundgåelige konflikter derhjemme!

Skulle bare have luft....

Svar til dette indlæg

Tror det er ret almindeligt Ann# 07-10-11
kl. 23:02

Øv, det er hårdt Nanna 06-10-11
kl. 21:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook