Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

tkru

05-10-2011 kl. 08:16

Set af 1028

Flere ting

Et forhold kan da sagtens være seriøst, selv om man ikke bor sammen!!!

Sådan som du fremstiller det, så kan man gøre som man vil indtil man bor sammen - og derefter har man lov til at bestemme over hinanden???

Jeg synes faktisk ikke der er den store forskel på om man bor sammen eller ej - bortset fra det praktiske og økonomiske...

MEN - jeg synes da ikke han kan bestemme om du skal sidde hjemme eller sove hos en veninde - eller at du skal spørge om lov til noget - heller ikke hvis i boede sammen!!! Selvfølgelig er der når man bor sammen nogle praktiske ting at tage hensyn til - men derudover er man da selvstændige VOKSNE mennesker...

Hvis man må bestemme over hinanden og skal spørge om lov, hvis man bor sammen - ja så kan jeg godt forstå hvis din kæreste føler sig låst - men det lyder som om han allerede vil bestemme over dig selv om i ikke bor sammen???

Hmm - mit indlæg kører vist lidt i ring... Håber du alligevel kan bruge det til noget.

VH Tanja

Dette er et svar til at bo sammen eller ej

af äno (04-10-2011 kl. 23:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook