Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano26

03-10-2011 kl. 23:34

Set af 660

brug for luft 1

hej

jeg bor sammen med børnenes far som jeg har været sammen med i snart 5 ½ år og vi har to børn sammen børnene er 2,5 år og den lille er 8 uger
og siden den lille er kommer til gør vi ikke andet end at skændes om alt muligt og ingenting.
igennem de 5½ år har han skrevet men andre piger og det er i alt 5 pige at jeg ved at han har skrevet med og det er ikke ting
jeg syntes at man skriver om, og jeg har haft svært ved at glemme det og han lover selvføligt og lade være hver gang og
jeg stoler self på ham sidst han skrev med en bag min ryg var det min bror´s
kone som heller ikke var helt udskyldig bedskeder og hvergang vi skændes så bringer jeg det på banden at han skriver ikke helt heligt bedskeder med andre.
her på det sidste er han begyndt at sidde meget mere foran hans computer og vil ikke rigtigt hjælpe til her hjemme og tager aldig den store med ud og leger
eller noget han rigtigt nem til at råbe af den store også selvom og at han ikke en gang er sikker på hvad hun laver
og vi kysser,krammer ikke hinanden, for føler ikke ikke at jeg kan stole på ham og ved faktisk ikke om jeg stadig elsker ham,

og jeg ved godt at vi er to om det her men føler at jeg står alene med det, han har så travlt med at den store skal i vuggestue hverdag
for han vil også ha noget ud af de penge vi betale for hun er der og ner jeg så siger at jeg gerne hun vil hun skal tidliger hjem siger
han hvorfor vi betaler jo for en fuldigtids plads hvortil jeg svare ja det ved jeg godt men syntes ikke at hun skal være der så længe når
jeg er hjemme på barelse hvortil han siger

Svar til dette indlæg

brug for luft 2 ano26 03-10-11
kl. 23:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook