Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

lillebitte

03-10-2011 kl. 20:24

Set af 693

Hej Tessa

Ja, jeg havde en temmelig hård ægudtagning i dag, synes jeg. Det gjorde ret ondt.

Jeg fik 7 æg ud, det er jeg godt tilfreds med.
Jeg har vist fået taget 8 æg ud en (måske to gange) i min lange fertilitetskarriere. Nogle gange 3-5 stykker og de sidste gange havde jeg 6 æg. Så 7 er fint.
Jeg ved faktisk ikke om der ud over de 7 også var nogle tomme follikler. Jeg spurgte ikke, jeg var mere optaget af at jeg blødte på gulvet.. )o:

Mht til dosis får jeg 200 IE. Holdningen på klinikken er at man skal stimulere med så lave doser som muligt. De mener, at for store doser kan være dårligt for ægkvaliteten. Jeghar for et par år siden været oppe og prøve 300 IE, men det gav ikke flere æg (eller bedre æg).

Hvilken klinik er det nu, du er på?

Hold da op en stresset morgen I må have haft. Jeg panikkede også i morges, da jeg ikke kunne finde min pung, så jeg kom også sent afsted. Men jeg nåede det.

Jeg har aldrig haft æg til frys. Det er åbenbart mit lod at skulle hele molevitten igennem hver gang. Desværre.

Læge og laboranter talte i dag om at dyrke mine æg til blastocyster, men den ide er jeg ikke helt med på. Er bange for, at mine små æg-basser går til grunde og ikke overlever. Det er der jo en større risiko for ved denne proces. Hmm..

Jeg håber, der er æg til oplægning til os begge!!! (o:

Knus
Lillebitte

Dette er et svar til min gonal-f dosis

af Tessa (03-10-2011 kl. 16:46)

Svar til dette indlæg

spændende Tessa 03-10-11
kl. 20:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook