Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Kejsersnit

Lene

01-10-2011 kl. 16:52
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 749

altså

det er nok ikke mange, der bare får et ks fordi, det er lettere, eller bedre kan planlægges.... nogle er der vel. Men for langt de fleste er der altså en medicinsk årsag til, at lægerne på det kraftigste tilråder en at få kejsersnit eller ligefrem siger, at man KUN kan føde ved ks.
Jer der ikke forstår det - er I kun inde på denne side for at blive lidt forargede, over de kvinder, der ikke "gider" føde selv?
Jeg har fået 3 ks. Kan fortælle, at læger sagde, at de som reglen foretrak almindelige fødsler, så længe hverken barn eller moder er i fare. Det vurderede de så i mit tilfælde.

Dette er et svar til Forstår det heller ikke...

af KarinM (01-10-2011 kl. 15:29)

Svar til dette indlæg
jamen... KarinM 01-10-11
kl. 18:12

Kejsersnit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook