Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Karina75

29-09-2011 kl. 16:41

Set af 994

Andre med lavt stofskifte???

Hej.. Jeg er ny herinde, men håber der er andre, men kan dele erfaringer med.. Som I kan se på overskriften, har jeg for lavt stofskifte.. Har denne form, der kaldes Hasmihoto (noget i den stil) med et forhøjet tpo tal (18500).. Så det er en autoimmun sygdom. Jeg har indenfor de sidste 3½ måned aborteret 2 gange - specielt den sidste gang tog hårdt på mig (var 7 uger henne).. Første gang var jeg 4 uger henne.. Jeg ringede til min læge i uge 5 og fortalte, at jeg kunne mærke mit stofskifte var ude af balance og fik taget en prøve.. Denne viste at det var på vej den gale vej, men det var ikk alarmerende og jeg bare skulle vente til jeg skulle op til endokrinologerne på sygehuset, så måtte de regulere dosis.. Har idag været på sygehuset til samtale om hvorfor, jeg har aborteret og lægen fortalte mig, at når en graviditet indtræffer, skal man allerede der øge dosis med 30% dvs. at jeg på det tidspunkt, hvor mine tal var ude af balance, skulle have været sat op i dosis.. Jeg er både gal, skuffet og ked af det, fordi der ikk blev gjort noget og tænker jo nu, kunne det her været undgået?? Så er blevet så klog idag, at jeg næste gang, jeg står med en positiv test, skal sætte dosi op fra 150 til 200 mikrogram med det samme og så blive henvist til endokrinologerne.. Andre der har samme kroniske sygdom??

Svar til dette indlæg

Her TinaM 30-10-11
kl. 19:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook