Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ung mor

teitur

27-09-2011 kl. 11:23
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 535

Jeg kan godt se...

at tråden er old gammel, men er simpelthen nød til at komme af med et par ord.
Jeg er selv fra 85 og har en datter fra 06 og 07. Jeg blev bachelor i lægemiddelvidenskab i sommers og læser nu medicinalkemi på kandidaten. Jeg har altid været selvforsørgende og bor i et dejligt rækkehus med min kæreste.
Jeg bliver så stødt over dit svar. Hvorfor er det forkert at bo hos sine forældre.? kan det ikke være meget godt med et par ekstra hænder? Der kan da sagtens skabes trygge rammer i bedsteforældrenes hjem. Jeg mener da helt klart, at det er det mest fornuftige at blive boende hos sine forældre, og synes endda at det er en rigtig fin løsning for både mor, far og barn. Det vigtigste for et barn er hverken penge eller egen lejlighed, men i stedet, at det er omgivet af voksne med overskud og kærlighed. Selvfølgelig er det vigtigt at have styr på økonomien, men det at man ingen indkomst har betyder ikke, at man ikke kan være der for sine børn.
Jeg håber alt er gået godt i den lille familie og at de stadig er glade for tilværelsen.

Dette er et svar til HMMMM

af Carina (23-09-2010 kl. 21:51)

Ung mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook