Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

19-09-2011 kl. 16:45

Set af 1537

Har 7 børn...

... Og du kan hilse din mand og fortælle, at det er OVERHOVEDET ikke pinligt!
Jeg har dog ikke været i samme situation som dig, for vores er alle planlagte (bortset fra nr. 2, da de ældste er tvillinger og vi bestemt IKKE havde regnet med det).
Ja, hverdagen kan være hektisk, men det bliver i den grad opvejet af den glæde det er at have børn og den glæde de har af hinanden på tværs af alder.
Mine børn er 15½ år, 15½ år, 12 år, knap 9 år, 6½ år, knap 4 år og 3½ mdr.

Det er jo dig og din mand der skal blive enige om hvad I gør. Det kan andre ikke gøre, men unaset hvad, så vil det jo sætte spor i livet.
Barnet ER jo på vej. Det er ikke bare en "hvad nu hvis" beslutning og hvis du vælger en abort fordi din mand ønsker det, men uden at du ønsker det, så er spørgsmålet jo om du vil kunne "tilgive" din mand det.
Men spørgsmålet er jo også, om jeres ægteskab vil kunne holde til 1 barn mere, hvis han virkelig ikke ønsker det.

Økonomisk har det ikke gjort den store forskel for os. Vi har prioriteret vores børn og lever gerne på et skrabet budget. Jeg er hjemmegående, så vi har kun min mands indtægt, men bor så i en billig del af Danmark.

Men pinligt er det ihvertfald IKKE at have mange børn!!!

Knus Anne (Mor til 7 i alderen 15½ år - 3½ mdr.)

Dette er et svar til Nogen med 4 børn eller derover?

af Christina (19-09-2011 kl. 16:10)

Svar til dette indlæg

hvad gør i med bil ano 29-09-11
kl. 23:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook