Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

14-09-2011 kl. 16:59

Set af 1516

Er der mon håb???

Her er vi igang med forsøget på nr. 3, vi har kun været igang en månedstid, men jeg føler mig allerede gravid.
Jeg har de vilde humørsvingninger, MEGET forfinet lugtesans, hovedpine, let øget tisetrang og sådan en murren i underlivet. Der er over en uge til forventet mens, og min krop plejer slet ikke at reagere så kraftigt på det.

Jeg har haft forsøgt med ÆL test men da det er nogle jeg har haft liggende fra nr. 2, er anvendelesdatoen overskredet. Resultatet af dem har været meget svingende, men jeg har på intet tidspunkt haft en hel positiv test. Derfor tænker jeg om jeg overhovedet har haft ÆL og det hele bare er indbildning, eller om det er fordi datoen på testen er overskrevet.

Sikke mange tanker sådan et projekt baby sætter igang, også selv om det er 3. gang :-)

Svar til dette indlæg

Måske er den der Ano 14-09-11
kl. 19:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook