Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Børn (1-3 år)

Henriette1973

05-09-2011 kl. 18:14
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 988

det her børnehave noget

er nu lidt svært.

Min 2½ årig er startet i børnehave. Det er hun sammen med 4 andre jævnalderene piger, som hun kender fra vuggestuen.

Og alle pigerne er nogle dejlige unger ingen tvivl om det. MEN de er 5 piger, så der vil altid være en pige i overskud, og i dag var det så min datter, de andre ikke ville lege med.

Jeg er selv pædagog, og ved jo godt, børn selv skal bestemme, hvem de vil lege med. Men som mor er det bare så hårdt at høre min lille pige sige at de andre børn ikke ville lege i dag.

Hun virker nu ikke så berørt af det. Jeg er bare i tvivl om det er noget vi kan tale med hende om, og hvordan vi kan hjælpe hende med den svære følelse at være afvist. Og kan man tillade sig at høre børnehave personalet om hvordan de takler det?

Tak for de du læste med:-)

Mange hilsner fra en homonella gravid mor til en super skøn pige:-)

Svar til dette indlæg
Snak med pædagogerne om din oplevelse Enandenmor 05-09-11
kl. 20:54

Børn (1-3 år)

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook