Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

laura

30-08-2011 kl. 11:21

Set af 445

kender det lidt.

Hej,
Mine drenge går stadig kun i børnehave. Men da legeaftalerne begyndte at blive en del af deres hverdag var det den ene der blev inviteret gang på gang. Til stor sorg for den anden.
Vi har prøvet at lave aftaler hjemme hos os med en kammerat for ham der ikke er inviteret ud. Og det har fungeret udmærket. Nogen har inviteret dem begge og vi har også haft venner med hjem som begge har leget med.

Jeg tror du må indstille dig på at sådan er det. Det ville det jo også være hvis ikke dine børn var tvillinger, men bare almindelige søskende. Måske din ene datter slet ikke har behovet? Eller måske skal i hjælpe hende mere end den anden før det bliver godt`

Held og lykke!
Laura

Dette er et svar til Fortsat

af pernie (30-08-2011 kl. 08:10)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook